JAK NA MARKETING PRO E-SHOP

Eshop marketing obsahuje několik fází a přehledně jsou rozděleny do jednotlivých článků.

 

 

Přípravná fáze - průzkum a kontrola

1. Průzkum trhu Rozhodli jste se že si vytvoříte eshop a budete "něco" prodávat? Dříve než investujete do vytvoření eshopu, doporučuji udělat si průzkum a položit si zásadní otázky:   zdali bude o váš produkt zájemMá můj produkt konkurenci? Je konkurence velká nebo malá? Je / bude o můj ...

Než začnete s marketingem

Mám eshop a nemám objednávky, zkusím tedy reklamu....   Často se setkávám s majiteli eshopů, kteří chtějí spustit reklamu, protože jim samotné prodeje bez propagace nefungují. Když si eshop prohlédnu, velmi často zjistím, že si eshop vytvářeli sami bez jakýchkoliv rad, tipů či bez přečtení al...

Základ marketingu - Co si můžete nastavit zcela sami a zdarma?

  1 ) Název e-shopu a logo   Název eshopu i logo by mělo být jedinečné tak, abyste si mohli budovat vlastní brand. Jednoduše a laicky řečeno, když se vás někdo zeptá:  Kde jsi to koupil? Vy odpovíte na eshopu “XYZ”.     2) Zabezpečený protokol HTTPS   Mějte ...

Nástroje pro měření dat e-shopu a jejich nastavení

Každý e-shop by měl měřit a vyhodnocovat data, jako je zdroj návštěvnosti, výši návštěvnosti, počet konverzí (objednávek) a jejich hodnotu a mnoho dalšího. K tomu slouží různé nástroje:   Hlavním a nejdůležitějším nástrojem pro souhrnné měření je:   Google Analytics Do google analytic...

Zbožové srovnávače

Pokud jste rozhodnuti vložit peníze do reklamy, srovnávače zboží mají asi nejmenší riziko v tom, že by se vám vložené peníze nemusely vrátit. Do všech srovnávačů můžete prakticky napárovat vaše produkty zdarma a pokud je budete chtít zviditelnit, můžete se rozhodnout a vyzkoušet placenou verzi. HE...

Jak začít s PPC? Nastavení a spuštění Google Ads

Co je to PPC a je vhodné pro e-shopy? Zkratka PPC znamená „pay per click“ tedy v překladu platba za kliknutí ať už za textovou či bannerovou reklamu, která se zobrazuje napříč internetem. Nejčastěji se používá právě v systémech Google Ads a skliku, setkat se s ní můžete ale také u reklam ...

Jak začít s PPC? Nastavení a spuštění Skliku

Co je to PPC a je vhodné pro e-shopy? Zkratka PPC znamená „pay per click“ tedy v překladu platba za kliknutí ať už za textovou či bannerovou reklamu, která se zobrazuje napříč internetem. Nejčastěji se používá právě v systémech Google Ads a skliku, setkat se s ní můžete ale také u reklam ...

Jak založit Facebook a propojit s eshopem?

Facebook je v dnešní době neodmyslitelnou marketingovou podporou každého e-shopu a to už jak pasivně tak i přes placené reklamy.  Abyste si mohli založit FB stránku pro e-shop,  musíte mít založen osobní FB účet - rovnou doporučuji vytvořit dvoufázové ověření, vyhnete se tak do budoucna m...

Co je to analýza klíčových slov a k čemu se používá?

Analýza klíčových slov pro eshopy je jednou z důležitých částí online marketingu. Správně zpracovaná analýza vám poskytne spousty důležitých dat (klíčových slov) ve vztahu k vašemu eshopu či byznysu.   Co by Vám měla analýza sdělit? Jaké produkty se nejvíce vyhledávají - které jsou nejčast...

9 položek celkem